עורך דין התחדשות עירונית

התחדשות עירונית מהווה הזדמנות ייחודית הן עבור בעלי הדירות והן עבור הרשויות המקומיות להוביל שינוי משמעותי בסביבה האורבנית. מדובר בהליך שמטרתו לשדרג את מבני המגורים והתשתיות הקיימות תוך שיפור באיכות החיים של התושבים, חיזוק הביטחון האישי, והקמת תשתיות חדשות ומתקדמות. פרויקטים אלו מאפשרים לא רק את שיפור איכות המגורים אלא גם את השבחת הנכסים ותוספת ערך כלכלי לבעלי הדירות והקרקעות.

ההתמחות שלנו כעורכי דין בהתחדשות עירונית

משרדנו נמנה עם המשרדים המובילים והוותיקים בתחום ההתחדשות העירונית. אנו מלווים עשרות רבות של פרויקטים הפרוסים ברחבי הארץ, החל מכרמיאל שבצפון ועד באר שבע שבדרום. פרויקטים אלו כוללים אלפי יחידות דיור ושטחי מסחר בשלבי קידום וביצוע שונים. משרדנו מתמחה במכלול המסלולים של התחדשות עירונית, לרבות עיבוי בינוי, הריסה ובנייה במסגרת תמ״א 38 וחלופת שקד, וכן בפרויקטים מורכבים של פינוי-בינוי בקנה מידה רחב.

ליווי משפטי מקיף לעירוב שימושים ובנייה חדשה

התחדשות עירונית היא תהליך רב-ממדי המשלב היבטים משפטיים, עסקיים ומיסויים. משרדנו מציע ללקוחותיו – יזמים ובעלי דירות כאחד – ליווי מקצועי צמוד ומקיף לאורך כל שלבי הפרויקט. החל משלב התכנון ועד למימוש הפרויקט בפועל, אנו מעניקים שירותים משפטיים מותאמים אישית שמטרתם להבטיח את הצלחת הפרויקט ולהגשים את מטרות כל הצדדים המעורבים.

פרויקטים של פינוי-בינוי: ההתמחות שלנו

אחד מהתחומים בהם בולט משרדנו הוא בליווי מתחמי פינוי בינוי רחבי היקף. אלו פרויקטים מורכבים שכוללים מאות יחידות דיור קיימות, דורשים תכנון מדוקדק ושיתוף פעולה בין גורמים שונים – יזמים, דיירים, רשויות מקומיות, ועוד. המומחיות שלנו בתהליכים אלו מאפשרת לנו לספק פתרונות מותאמים לכל אחד מהשלבים, להבטיח שכל האינטרסים נשמרים, ולהבטיח את ההצלחה לטווח הארוך.

מדוע לבחור בנו כעורכי דין בתחום ההתחדשות העירונית?

פרויקטים של התחדשות עירונית דורשים ידע מעמיק, ניסיון עשיר, והבנה רחבה של תחומי המשפט, הכלכלה והתכנון העירוני. משרדנו מעניק פתרונות מקיפים וחדשניים ללקוחותיו, ומתחייב להוביל את הפרויקט “מן המסד ועד לטפחות” תוך התמקדות בצרכי הלקוחות והבנה של המורכבויות המשפטיות והעסקיות הכרוכות בתהליך.

משרד עורכי דין התחדשות עירונית

ראו תחומים נוספים..

עסקאות ופיתוח נדל״ן בישראל

משרדנו מלווה פרטיים וחברות ברכישת נכסי נדל״ן ובפיתוח ומימוש נכסי נדל״ן קיימים. ליווי מקיף בעסקאות ופרויקטים בתחום…

ליטיגציה

משרדנו מעניק ייצוג משפטי ללקוחות עסקיים ופרטיים, בפני כל הערכאות השיפוטיות. עיסוקינו הייחודי בתחומי הנדל”ן השונים, מבטיח…

גישור עסקי

הניסיון והמיומנות בקשת רחבה מאוד של פעילות נדל”ן על גווניה, בארץ ובחו”ל, שצבר עו״ד אילן גלזר, מעניקים…

עסקאות קומבינציה

משרדנו ייצג ומייצג מספר רב של בעלי קרקעות וקבלנים בעסקאות קומבינציה לסוגיהן במגוון רחב של נכסים ויעודים.ניסיוננו…

השקעות נדל”ן מניב בארץ ובחו”ל

משרדנו מלווה מספר רב של קבוצות משקיעים בהשקעה בנדל”ן בארה”ב ובישראל. המשרד מלווה את המשקיעים לאורך כל…

התחדשות עירונית בניינית – תמ”א 38, תוכניות לפי סעיף 23 וחלופת שקד

משרדנו מלווה את בעלי הדירות בפרויקט ונותן שירות מלא ומקיף מהיום בו נולדת היוזמה לראשונה ועד ליום…
דילוג לתוכן